Pages

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Idealne frytki dla Twojego baru

Prowadzę restaurację od parunastu lat i mogę Wam powiedzieć bez wahania, że jedną z najlepiej sprzedających się pozycji w moim menu są… frytki. Zamawiają je dzieci i dorośli – niemal do każdego zestawu obiadowego i nie tylko. Bo kto z nas nie lubi tych smażonych ziemniaczanych słupków? Ostatnio jednak, jako że zmieniłem profil restauracji na nieco bardziej regionalny, szukałem zastępstwa dla klasycznych karbowanych, cienkich frytek. I dosyć szybko znalazłem rozwiązanie – dlatego też, chcę Wam o nim napisać.
Okazało się, że jeden z najbardziej znanych producentów frytek – zarówno małych porcji do usmażenia w domu, jak i tych do barów i restauracji, przygotował linię produktów o naturalnym, domowym smaku. Posiedziałem dłużej na stronie frytki - farmfrites.pl i wybrałem stamtąd frytki w bardziej domowym stylu. Ich przygotowanie zajmuje nam znacznie mniej czasu, niż gdybyśmy mieli sami kroić ziemniaki i je odsączać, a smak jest naprawdę rewelacyjny. Idealnie pasują one do bardziej ekskluzywnych dań no i nadają im bardziej rustykalny charakter – taki, jaki chcieliśmy osiągnąć.

Dlatego, jeśli chcecie kupić naprawdę dobre ziemniaki do smażenia do swojego baru, czy restauracji, koniecznie sprawdźcie ofertę Farm Frites – ja lepszej na rynku nie znalazłem.
źródło zdjęcia: designer-torebka.pl/wp-content/uploads/2012/02/wpid-belgijskie-frytki-to-juz-prawdziwe-danie-regionalne-b57abed058f5ef2469897ca77131ff26.jpg

0 komentarze:

Prześlij komentarz