Pages

piątek, 21 lutego 2014

Niedrogie i ładne meble do kawiarni? To możliwe

Jeżeli nosisz się z zamiarem uruchomienia własnej kawiarni, doskonale wiem, że przed Tobą trudny wybór odpowiedniego wyposażenia. Nie można bowiem postawić na „pierwsze lepsze” meble głównie z dwóch powodów: po pierwsze - zwykle są mało trwałe i bardzo szybko zajdzie konieczność ich wymiany, po drugie - jakość i wygląd mebli ma znaczenie dla klientów.

Zastanawiasz się, skąd o tym wiem? Sama prowadzę maleńką kawiarnię, która przyciąga sporą klientelę. Ale nie zawsze tak było - na samym początku było bardzo kiepsko. Chciałam zaoszczędzić na meblach licząc, że nie mają one wielkiego znaczenia. Ale myliłam się, bo po pewnym czasie zdecydowałam się na ich wymianę i … efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Klientów z dnia na dzień zaczęło przybywać, a wszyscy chwalili wystrój. Mój lokal jest dowodem na to, że można mieć meble, które są ładne a zarazem niedrogie. Ja swoje meble do kawiarni zamawiałam w firmie SolidBase. Mnie spodobały się meble do kawiarni w nieco skandynawsko-rustykalnym stylu, ale z łatwością znajdziecie także klasyczne i nowoczesne. Warto tam zajrzeć, bo naprawdę okaże się, że i Wy znajdziecie coś fajnego do swojej kawiarni.

Źródło: http://www.flickr.com/photos/pixagraphic/3058700153/

0 komentarze:

Prześlij komentarz