Pages

środa, 26 marca 2014

Tunel foliowy - czy da się zrobić go własnoręcznie?

Tunel foliowy to świetne rozwiązanie w każdym ogrodzie i na każdej działce. Jeśli marzycie o dojrzałych pomidorkach, truskawkach, ogórkach, paprykach, czy jakimkolwiek innym warzywie czy owocu – zbudujcie sobie taki tunel. Pytanie jednak, jak to zrobić najrozsądniej. Wiele osób zastanawia się nad tym, czy taki tunel foliowy da się zbudować samodzielnie, czy też lepiej kupić gotowy. Ja powiem Wam, co sama zrobiłam.



Tak naprawdę, do zbudowania tunelu ogrodniczego wystarczą druciane pałąki i folia ogrodnicza. Wystarczy z drutu wykonać solidną konstrukcję o odpowiedniej wysokości i stabilności, a następnie pokryć go folią. Pytanie jednak – czy to się naprawdę opłaca? Moim zdaniem – nie. Ja sama uparłam się, że zbuduję sobie tunel zamiast go kupować i skończyło się na długich godzinach pracy i konstrukcji, która, co tu kryć, dość szybko się rozpadła. Dlatego też – odradzam samodzielne próby – chyba, że dysponujecie dużą ilością folii, elementów, które pozwolą zbudować konstrukcję oraz czasu, a Wasze umiejętności są naprawdę dobre.
Ja, koniec końców, kupiłam tunel foliowy w sklepie  www.meble.ogrodowe.net/szklarnia_i_tunele_foliowe. Okazało się, że był to dla mnie o wiele lepszy wybór – złożenie całej konstrukcji zajęło mi około godzinę, a prezentuje się ona o wiele lepiej, niż mój tunel. Poza tym, cena wcale nie jest tak wysoka, jak by się zdawało i po przeliczeniu wszystkich kosztów – gotowy tunel foliowy okazuje się być lepszym rozwiązaniem. Szczerze je Wam polecam.
www.sxc.hu/assets/53/523313/the-place-1425420-m.jpg

1 komentarze:

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

Prześlij komentarz