Pages

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Telefony z Androidem w korzystnych cenach

Już dawno temu nadeszła era smartfonów - inteligentnych telefonów komórkowych, które przestają służyć wyłącznie do wykonywania i odbierania połączeń. Teraz smartfony mają także dostarczyć rozrywkę, a przy tym pomóc np. w prowadzeniu biznesu. Szczególną popularnością cieszą się telefony z Androidem. I właśnie do zakupu takiego smartfona się przymierzam.
żródło :gigabytecm.com/upload/goods/day_131127/20131127143639.jpg

Jestem na etapie poszukiwania modeli w przystępnych cenach. Tymczasem większość telefonów z Androidem, które interesowałyby mnie, kosztują nawet kilka tysięcy złotych. Ale nie ma się czemu dziwić, ponieważ są to smartfony tych najdroższych marek, gdzie płaci się przede wszystkim na renomę. Dlatego zastanawiam się nad zakupem telefonu komórkowego mniej popularnego, ale cieszącego się pozytywnymi opiniami. Chodzi mi o najlepsze telefony dostępne tutaj gigabytecm.com/pol. Do linku dotarłem przeglądające portale związane z najnowszymi technologiami i nowinkami gadżetowymi.
Przyznam szczerze, że pozytywnie zaskoczyły mnie ceny. Naprawdę dobry smartfon można kupić już za ok. 400 złotych. I właśnie takie kwoty mi odpowiadają. Owszem, dostępne są tam bardziej nowoczesne telefony - z dużymi wyświetlaczami, z podwójnym slotem na karty SIM, z doskonałej jakości aparatami fotograficznymi. Mnie jednak zależy na tym, by telefon dzwonił i odbierał połączenia, dawał możliwość korzystania z Internetu i nie był zbyt duży. A korzystna cena jest największym atutem.

Wszystko wskazuje na to, że już niedługo stanę się posiadaczem telefonu z Androidem, za którego na pewno nie przepłacę. I Wy koniecznie sprawdźcie tę ofertę - być może czeka na Was smarfton, o którym dawno marzyliście. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz