Pages

środa, 11 czerwca 2014

Krzesła drewniane czy metalowe?

Robiąc kapitalny remont w swoim domu, stoisz przed wieloma wyborami. Musisz dostosować wystrój wewnątrz do swojej osoby, swoich upodobań i preferencji, ale i wygody w korzystaniu. Największe problemy powstają zatem, gdy sprzedawcy proponują Ci więcej niż jeden produkt. Jak wybrać idealny? Jak wybrać ten właściwy, by później nie żałować zakupu? Najlepiej wykonać listę za i przeciw takich produktów. Dzisiaj pod lupę biorę krzesła!

Odwieczny problem krzesła metalowe czy krzesła drewniane www.solidbase.pl? Sama pamiętam, jak nie mogłam się zdecydować na jedne i szukałam nawet takich, które były połączeniem tych dwóch materiałów. Ale, kupiłam. Drewniane. Podyktowane było to listą za oraz przeciw, którą stworzyłam wraz ze swoim mężem. Przede wszystkim krzesła drewniane są ponadczasowe i pasują do wszystkiego. A nawet jeśli nie – nic nie stoi na przeszkodzie, by je przemalować lub ciekawie ozdobić. Zachowują przez to świeżość – jedno „maźnięcie” lakierem raz na 5 lat i możemy dalej cieszyć się „nowymi” meblami. Poza tym, krzesła drewniane świetnie łączą się z dodatkami, takimi jak poduszki, materiałowe oparcia, a przy tym są ciepłe. Natomiast krzesła metalowe pasują do surowych wnętrz – często wykorzystuje je się w biurach. Przez to przypominają nam o pracy, a jednak w domu nie chcemy chyba o tym myśleć, prawda? Poza tym (tak moim zdaniem), takie krzesła są modne przez jeden – może dwa sezony, dlatego wolałam wybrać te, które zawsze będą stylowe!
http://solidbase.pl/application/uploads/images/Barek-z-klimatem-1.jpg

0 komentarze:

Prześlij komentarz